понедељак, 04.03.2024, 11:55 -> 16:06
Извор: РТС
Теја Дора: Рамонда буди дубока осећања, једва чекам „Песму Евровизије“
Песма „Рамонда“ и Теодора Павловска или Теја Дора победници су „Песме за Евровизију“. О утисцима, очекивањима, реакцијама пријатеља и оних који то нису, први пут уживо после победничке вечери, говориле су Теја Дора и Душка Вучинић, шефица Службе за корпоративни имиџ и односе са јавношћу РТС-а.
„Била сам шоку кад сам победила. Осећам се прелепо и ово је велика част за мене да представљам Србију са песмом Рамонда“, каже Теја Дора у свом првом ТВ гостовању након победе у „Песми за Евровизију“.
Похвалила је и атмосферу међу такмичарима, који су се, како каже, све време међусобно подржавали и бодрили, због чега јој је посебно драго.
Како је дошла до уметничког имена Теја Дора, српска представница на „Песми Евровизије“ објашњава да је то била спонтана трансформација док је студирала на Берклију, а друге колеге покушавале да изговоре њено пуно име Теодора.
Говорећи о разлозима да се пријави за „Песму за Евровизију“, Теја Дора каже да је све почело са песмом Џанум, коју је снимила за Јужни ветар.
„Многи обожаваоци су писали да треба са Џанумом да се пријавим, али то није било могуће. Нисам тада још радила на некој новој песми која би одговарала оваквом фестивалу. Али када сам чула мелодију за Рамонду и дошло време да напишем речи, знала сам да је то та песма“, навела је Теја Дора.
Према њеним речима, читава прича о цвету рамонда јој је јако инспиративна, а сличне реакције изазива и код других људи. Додаје и да због тога и сам текст песме буди дубока осећања.
Велики успех Песме за Евровизију
Овогодишњи избор за српског представника на „Евросонгу“ био је изузетно захтеван подухват, који је изведен на најбољи начин, а сведочанство томе је огромна гледаност све три вечери.
„Велики таленат и труд колега из забавног програма, уредничког тима, продукције, техника – целог РТС-а. Бројеви и статистика су важни, али треба да будемо поносни и да се радујемо што смо оволико дивних младих људи видели на нашој сцени и они су будућност музичке сцене“, каже шефица Службе за корпоративни имиџ и односе са јавношћу РТС-а, Душка Вучинић.
Оно што публика не види, напомиње Душка Вучинић, јесте да су се они сви дружили, подржавали, навијали, па чак и гласали једни за друге.
„Имали смо одличан фестивал, добили смо предивну победницу и имамо толико младих и талентованих људи“, истакла је шефица Службе за корпоративни имиџ и односе са јавношћу РТС-а, додајући је статистика за све три вечери импозантна, а посебно за финале, када је скоро 1,7 милиона људи пратило троипочасовни шоу.
Још један број је такође импресиван – за све три вечери послато је око 207.000 СМС порука, а сав приход РТС-а од њих отишао је хуманитарној организацији „Звончица“, која помаже деци која пате од малигних обољења и ретких болести.
„Јутјуб канали, Тик-Ток и Икс налози су сви забележили милионске прегледе. Чак је хаштег #PZE24 био у светском трендингу све три вечери. Оно што је из наше земље отишло у Европу и свет и ови дивни млади људи су мој највећи утисак“, додала је Душка Вучинић.
Студирање на Берклију огромно искуство, једва чека Евросонг
Теја Дора је студирала певање на престижном Берклију, а током боравка у САД такође је певала пратеће вокале за многе америчке извођаче и добитнике Гремија.
Каже да је све то било феноменално искуство, а да сада једва чека да почне са припремама за „Песму Евровизије“.
„Једва чекам, имам много идеја како можемо наступ претворимо у спектакл. Желим да Србију представимо у најбољем и најлепшем светлу“, навела је Теја Дора.
Припреме су већ почеле
„Следеће недеље са Урошем Марковићем путујем у Малме на састанак са свим учесницима овогодишњег такмичења. Бићемо упознати како ће изгледати арена, прес-центар, које су наше обавезе. Ми до тада морамо да потпуно осмислимо како ће изгледати наш наступ“, објашњава Душка Вучинић.
Уколико буде времена, гледаће се и да се Теја Дора што више промовише како би се представила што широј публици.
„Добили смо позив да учествује на фестивалу London Calling. Имамо још неколико позива, али је време, односно његово одсуство, највећи проблем. Песма Евровизије је почетком маја, а ми већ крајем априла путујемо. Ништа не сме да се ради науштрб њених проба и припрема за сам наступ на евровизијској бини“, истиче шефица Службе за корпоративни имиџ и односе са јавношћу РТС-а.
Коментари