Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу

Велико финале Песме за Евровизију на Првом програму РТС-а пратило је 1.645.000 гледалаца и било најгледанији садржај у ударном телевизијском термину од 21.00. Сваки четврти гледалац телевизије пратио је РТС-ов шоу-програм који је трајао три и по сата, уз остварен удео у гледаности од 25 одсто.

Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу

Велики број људи пратио је пренос завршнице такмичења и на Јутјуб каналу РТС-а – чак 95 хиљада људи гледало је уживо проглашење победника, што је својеврсни рекорд на овим просторима, а већ сада финале има више од 700.000 прегледа и налази се на другом месту у трендингу у Србији.

Током трајања фестивала, текстови на Интернет порталу РТС-а о Песми за Евровизију били су најчитанији, Тик-ток налог РТС Звук имао је укупно више од четири милиона прегледа на видео садржајима са учесницима фестивала, док је на друштвеној мрежи Икс званични хaштег фестивала #PZE24 био у светском трендингу током све три фестивалске вечери.

Укупан број пристиглих СМС порука је 206.499, што је још један рекорд, који је додатно значајан јер ове године целокупан РТС-ов приход од СМС-а добија Удружење “Звончица”, за помоћ деци оболелих од малигних и ретких болести.

субота, 21. децембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње