Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу

Велико финале Песме за Евровизију на Првом програму РТС-а пратило је 1.645.000 гледалаца и било најгледанији садржај у ударном телевизијском термину од 21.00. Сваки четврти гледалац телевизије пратио је РТС-ов шоу-програм који је трајао три и по сата, уз остварен удео у гледаности од 25 одсто.

Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу

Велики број људи пратио је пренос завршнице такмичења и на Јутјуб каналу РТС-а – чак 95 хиљада људи гледало је уживо проглашење победника, што је својеврсни рекорд на овим просторима, а већ сада финале има више од 700.000 прегледа и налази се на другом месту у трендингу у Србији.

Током трајања фестивала, текстови на Интернет порталу РТС-а о Песми за Евровизију били су најчитанији, Тик-ток налог РТС Звук имао је укупно више од четири милиона прегледа на видео садржајима са учесницима фестивала, док је на друштвеној мрежи Икс званични хaштег фестивала #PZE24 био у светском трендингу током све три фестивалске вечери.

Укупан број пристиглих СМС порука је 206.499, што је још један рекорд, који је додатно значајан јер ове године целокупан РТС-ов приход од СМС-а добија Удружење “Звончица”, за помоћ деци оболелих од малигних и ретких болести.

четвртак, 20. јун 2024.
27° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије