Finale Pesme za Evroviziju najgledaniji TV sadržaj u Srbiji u udarnom terminu, rekordna gledanost i na Jutjubu
Veliko finale Pesme za Evroviziju na Prvom programu RTS-a pratilo je 1.645.000 gledalaca i bilo najgledaniji sadržaj u udarnom televizijskom terminu od 21.00. Svaki četvrti gledalac televizije pratio je RTS-ov šou-program koji je trajao tri i po sata, uz ostvaren udeo u gledanosti od 25 odsto.
Veliki broj ljudi pratio je prenos završnice takmičenja i na Jutjub kanalu RTS-a – čak 95 hiljada ljudi gledalo je uživo proglašenje pobednika, što je svojevrsni rekord na ovim prostorima, a već sada finale ima više od 700.000 pregleda i nalazi se na drugom mestu u trendingu u Srbiji.
Tokom trajanja festivala, tekstovi na Internet portalu RTS-a o Pesmi za Evroviziju bili su najčitaniji, Tik-tok nalog RTS Zvuk imao je ukupno više od četiri miliona pregleda na video sadržajima sa učesnicima festivala, dok je na društvenoj mreži Iks zvanični hašteg festivala #PZE24 bio u svetskom trendingu tokom sve tri festivalske večeri.
Ukupan broj pristiglih SMS poruka je 206.499, što je još jedan rekord, koji je dodatno značajan jer ove godine celokupan RTS-ov prihod od SMS-a dobija Udruženje “Zvončica”, za pomoć deci obolelih od malignih i retkih bolesti.
Коментари