четвртак, 12.09.2019, 16:37 -> 13:16
štampajСлоган и визуелни идентитет такмичења за Дечју песму Евровизије 2019
Спектакуларна победа Роксане Вегел са песмом „Анyбодy И wант то бе" прошле године била је прва победа Пољске на овом такмичењу. Пољска је била међу такмичарима прве Дечје песме Евривизије 2003. године и од тада је учествовала укупно пет пута, врац́ајуц́и се 2016. године након паузе од 11 година.
СЛОГАН „SHARE THE JOY" - „ПОДЕЛИ РАДОСТ".
Европска радиодифузна унија (ЕБУ) и пољска радиотелевизија (ТВП) на конференцији за медије на Песми Евровизије 2019. године у Тел Авиву открили су званичан лого и слоган за предстојец́у Дечју песму Евровизије 2019. Слоган овогодишњег такмичења је „Схаре тхе јоy" - „Подели радост".
ЛОГО ТАКМИЧЕЊА
Лого такмичења чини змај у јарким бојама који симболизује слободу, светлост и заједничке радосне тренутке. Идеја је да овај креативни концепт прикаже да начин нас заједнички рад и труд чине бољим, јачим и радоснијим док славимо лепе тренутке у животу.
АРЕНА ГЉИВИЦЕ - ДОМАЋИН ТАКМИЧЕЊА
17. такмичење за Дечју песму Евровизије биц́е одржано у Арени Гљивице, једном од највец́их и најмодернијих спортских и забавних простора у Пољској.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар