Finale Pesme za Evroviziju najgledaniji TV sadržaj u Srbiji u udarnom terminu, rekordna gledanost i na Jutjubu

Veliko finale Pesme za Evroviziju na Prvom programu RTS-a pratilo je 1.645.000 gledalaca i bilo najgledaniji sadržaj u udarnom televizijskom terminu od 21.00. Svaki četvrti gledalac televizije pratio je RTS-ov šou-program koji je trajao tri i po sata, uz ostvaren udeo u gledanosti od 25 odsto.

Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу Финале Песме за Евровизију најгледанији ТВ садржај у Србији у ударном термину, рекордна гледаност и на Јутјубу

Veliki broj ljudi pratio je prenos završnice takmičenja i na Jutjub kanalu RTS-a – čak 95 hiljada ljudi gledalo je uživo proglašenje pobednika, što je svojevrsni rekord na ovim prostorima, a već sada finale ima više od 700.000 pregleda i nalazi se na drugom mestu u trendingu u Srbiji.

Tokom trajanja festivala, tekstovi na Internet portalu RTS-a o Pesmi za Evroviziju bili su najčitaniji, Tik-tok nalog RTS Zvuk imao je ukupno više od četiri miliona pregleda na video sadržajima sa učesnicima festivala, dok je na društvenoj mreži Iks zvanični hašteg festivala #PZE24 bio u svetskom trendingu tokom sve tri festivalske večeri.

Ukupan broj pristiglih SMS poruka je 206.499, što je još jedan rekord, koji je dodatno značajan jer ove godine celokupan RTS-ov prihod od SMS-a dobija Udruženje “Zvončica”, za pomoć deci obolelih od malignih i retkih bolesti.

среда, 13. новембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње