„Фејсбук“ жели више приватних објава

У последње време све је више оних који на „Фејсбуку“ деле линкове који воде ка интернет страницама, спотовима и сличном материјалу, а све мање објављују податке и фотографије из приватног живота. То забрињава челнике компаније јер су оригинални и лични садржаји „срце друштвене мреже“.

Фејсбук је годинама правио велику базу корисника који су с овом мрежом, односно пријатељима са Фејса делили бројне важне и неважне информације и догађаје из живота.

На овој онлајн друштвеној мрежи објављују се информације почев од положених испита и дипломирања, преко венчања и рођења деце, па све до фотографија са путовања или излазака, а ту су и „чекирања“ у кафићима, ресторанима, деловима града.

Међутим, иако бројни корисници ове мреже претерују по питању броја објава и подељених фотографија, у последње време све је више оних који деле линкове који воде ка интернет страницама, спотовима и сличном материјалу, а све мање објављују податке и фотографије из приватног живота.

За дељење личних ствари које су намењене само родбини и пријатељима из стварног живота све више се користе мреже попут Инстаграма и Снепчета, а прибегава се и отварању група на Вајберу или Воцапу и у оквиру тих група корисници комуницирају, размењују фотографије и садржаје, док је Фејсбук више за „информативне“ објаве.

Корисници не деле мање садржаја на Фејсбуку него пре. И даље се свакодневно деле милиони фотографија, видео-записа и објава, али је њихов садржај другачији, што је забринуло Марка Закерберга и остале у врху компаније.

Како наводи портал Блумберг, дељење оригиналног и личног садржаја корисника је „гориво које напаја ову фабрику новца“ и управо је такав садржај „срце друштвене мреже“, а дељењем таквог личног садржаја и „Фејсбук“ сазнаје више информације о самим корисницима и на основу тих информација може им приказати још прецизније огласе и на њима може да заради новац.

У „Фејсбуку“ су до сада применили различите тактике како би покушали да реше овај проблем. Такође, инспирисали су кориснике на дељење личних садржаја попут опције „на данашњи дан“ и приказивања неких објава и успомена из прошлости.

На тај начин желе да подстакну кориснике на коментарисање таквих тренутака, након чега је очекивано да се више објављује сличан садржај. „Подсетили“ су кориснике на Дан мајки па су многи на Фејсу честитали својим мајкама.

Последњи корак је био представљање алата Фејсбук лајв за видео-преносе уживо који је однедавно доступан свим корисницима ове друштвене мреже.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 18. јул 2024.
33° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару