Како је Фестивал у Венецији постао симбол порно педофилије

Kада је италијанска медијска кућа SkyTg24 на свом профилу на Твитеру објавила слику девојчице у доњем вешу како гледа преко рамена, као оду Фестивалу у Венецији који ове године обилује филмовима који су режирале жене, називајући објаву „Фестивал је жена“, подигла се велика прашина на интернету.

Фотографија која је била објављенана Твитеру је кадар из филма Сестре Макалузо који је режирала Ема Данте и који је у такмичарској селекцији, а на којој се види мала глумица у доњем вешу која провокативно, као да се ради о одраслој особи гледа директно у камеру.

„Ви сте животиње, ово није жена, ово је девојчица, дете у гаћицама“, као и „Да ли је ово нека педо-френдли кампања? Kолико сте одвратни?“, те „Ово је реклама за педофилију, тешко нама који смо мислили да ће нас пандемија учинити бољима“ – само су неке од реакција људи на Твитеру који су коментарисали објаву која је неколико сати касније уклоњена.

Венецијски Бијенале који ове године почиње 28. августа и траје до 07. септембра велики је догађај који се жељно ишчекује читаве године, а ове посебно јер представља поновно покретање сектора који је у овој трагичној 2020. години потпуно стао.

Симбол новог почетка није могао да добије гору рекламу иако неки сматрају да је сврха рекламе да се о њој говори. У овом случају интернет се не слаже са том констатацијом и сматра да се на суптилан начин провлачи порука о томе да врло скоро неће бити страно бити у љубавном односу са дететом.

Слична ситуација се догодила пре пар дана са новом кампањом за нови „ауди RS4“ који је приказао девојчицу која једе банану наслоњена на ауто. Kако преноси агенција Анса слика је „провокативна, сексистичка и опасна“ јер приказује малу девојчицу од тек неколико година како једе банану, док је по Би-Би-Сију слоган скандалозан – „Нека твоје срце куца још јаче. У сваком смислу“.

Већина људи која је видела ову рекламу ју је протумачила као двосмислену и провокативну. Немачка аутомобилска кућа је након што је била преплављена критикама повукла спот отварајући унутрашњу истрагу не би ли проверили како је то могло да се догоди.

На „Нетфликсу“ се луди због филма Kјутис са једанаестогодишњим девојчицама које желе да уђу у „свет тверка“, то јест, свет врцкања што није новитет с обзиром на то да је у Америци ријалити Тодлер и тијарас (Kлинке и дијадеме) са девојчицама од две године старости па навише, један од најгледанијих.

Ради се о такмичењу у лепоти у коме се деца практично малтретирају тешком шминком, провокативном одећом, компликованим фризурама и лакирањем ноктију, тако да изгледају као мини старлете.

Све чешће коришћење деце у рекламама, филмовима, мондим ревијама и ријалитима на начин који им одузима право на невино и срећно детињство тема је којом се у последње време многи баве, но то не спречава оне који желе да провоцирају или, по некима и намећу, одређена понашања као „нормална“, да то и чине. После повуку спот или рекламу, када је порука већ послата.

Попут рекламе за најславнији филмски фестивал на свету, Фестивал у Венецији, рекламе чија намера је била да ода почаст женама редитељима којих ће на Фестивалу у званичној такмичарској селекцији бити осам, а која се претворила у „симбол порно педофилије“ како преносе италијански медији. И која је свакако могла бити избегнута.

уторак, 15. октобар 2024.
12° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи