петак, 24.01.2025, 22:50 -> 10:06
Da li je knjizi potrebna reklama
Samo jedan život živi čovek koji ne čita, mislio je pisac i erudita Umberto Eko. Čitalac, dakle, ima više života i to dragoceno iskustvo pomaže mu svakako da razume i kvalitetnije živi ovaj jedan jedini koji mu je rođenjem pripao.
Takođe, knjiga definiciju nema ali naše intuitivno znanje razume da upravo knjiga razvija i čuva humanu stranu naše ličnosti čak i onda i, posebno onda, kada predstavlja sve nehumano što nas okružuje. Epoha konzumerizma, masovne kulture i progresa novih tehnologija pokreće i poznato pitanje o sudbini knjige u vremenu. Idealno bi bilo stanovište da na knjigu ništa od ovoga ne može negativno da utiče dok realno saznanje upućuje na drugačiji zaključak. Novo izdanje Časa anatomije postavlja jednostavno pitanje: da li je knjizi potrebna reklama?
O knjizi, vremenima u kojima je knjiga nastajala i nastaje, čitaocima i piscima, posledicama čitanja i nečitanja i, naravno, o reklami za knjigu, u ovoj epizodi Časa anatomije govore pisac Vladislav Bajac i reditelj i pisac Boris Miljković.
Urednica i autorka emisije: Marija Nenezić
Režija: Maja Mandić
Autor:
РТС
Учитељи су и ученици, уметници су и критичари, актери на културној сцени су истовремено и аналитичари те сцене. [ детаљније ]
Коментари