Читај ми!

Da li je knjizi potrebna reklama

Samo jedan život živi čovek koji ne čita, mislio je pisac i erudita Umberto Eko. Čitalac, dakle, ima više života i to dragoceno iskustvo pomaže mu svakako da razume i kvalitetnije živi ovaj jedan jedini koji mu je rođenjem pripao.

Takođe, knjiga definiciju nema ali naše intuitivno znanje razume da upravo knjiga razvija i čuva humanu stranu naše ličnosti čak i onda i, posebno onda, kada predstavlja sve nehumano što nas okružuje. Epoha konzumerizma, masovne kulture i progresa novih tehnologija pokreće i poznato pitanje o sudbini knjige u vremenu. Idealno bi bilo stanovište da na knjigu ništa od ovoga ne može negativno da utiče dok realno saznanje upućuje na drugačiji zaključak. Novo izdanje Časa anatomije postavlja jednostavno pitanje: da li je knjizi potrebna reklama?

O knjizi, vremenima u kojima je knjiga nastajala i nastaje, čitaocima i piscima, posledicama čitanja i nečitanja i, naravno, o reklami za knjigu, u ovoj epizodi Časa anatomije govore pisac Vladislav Bajac i reditelj i pisac Boris Miljković.

Urednica i autorka emisije: Marija Nenezić

Režija: Maja Mandić

 

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове