уторак, 22. дец 2015, 21:00
Moda i antimoda, 2-3
Moda i Antimoda, Moda i globalizacija i Moda i zlatne osamdesete je trodelni program francuske Arte proizvodnje koji na analitičan način govori o pravcima koji su poslednje tri decenije karakterisali svetske trendove u modnoj industriji.
Početkom XXI veka, termin luksuz sve više zamenjuje termin mode. Novi akteri u ovom poslu su velike kompanije koje više nemaju za cilj da prodaju samo odeću, već i torbe, cipele, parfeme, ruževe i sve ostale prateće proizvode koji nose logo. Na sada globalizovanom tržištu, imperativ je da marke budu predstavljene upečatljivim slikama koje će probuditi želju za kupovinom.
Od početka 80-tih, ova promena neće prestati da se ubrzava tokom 2000-tih. Kakvo mesto imaju kreatori u ovom sve brutalnijem sistemu? Najbolje naoružani biće oni koji sposobni da prevaziđu nekadašnji status kreatora da bi postali medijski gospodari. Njihova publika je sada ceo svet.
Bezbrižnost oslobođena kompleksa 80-ih godina počišćena je intelektualnom ozbiljnošću 90-ih godina, praćenom markama globalizovanog luksuza 2000-ih.
Poruka serije je, kako, onda, ne pomisliti da će, kada na nju dođe red, neka nova generacija sve promeniti.
repriza, 23. decembar u 05:00 i 13:00
Коментари