"Дискавери" покреће кампању подизања еколошке свести у Србији

"Дискавери комјуникејшнс" заједно са локалним партнерима, покреће кампању подизања еколошке свести, којој се свако у Србији може прикључити и дати свој допринос глобалним напорима очувања животне средине.

Компанија "Дискавери комјуникејшнс" и у Србији покреће "Уради Једну Ствар" (#StartWith1Thing), кампању како би охрабрила појединце и компаније да се прикључе глобалним напорима подизања свести о важности очувања животне средине и укључивања у борбу против истребљења врста.

Кампања за циљ има скретање пажње јавности и указивање на потребу ангажмана сваког појединца и еколошки савесних компанија да учине бар једну ствар која мења начин на који живимо, понашамо се, једемо, путујемо и радимо, како бисмо допринели очувању планете.

У Србији ову кампању су подржале "Беоспорт" спортске продавнице, "Мекдоналдс", "Шоп енд гоу" супермаркети, произвођач мобилних телефона "Хуавеј", а комуникацијски партнери су Радио-телевизија Србије, Вечерње новости, Телеграф, Домино магазин, Адрија дејли, као и "Центар за унапређење животне средине".

Један од централних догађаја кампање је премијера документарца под именом "У трци за изумирањем", режисера Луи Психојоса, који ће бити приказан на Дискавериjу у среду, 2. децембра од 21:00.

"Овај филм треба да одгледа свако јер живописно представља озбиљне претње са којима се наша прелепа, плава планета суочава. Још важније, 'У трци са изумирањем' показује како бисмо заједно могли да оставимо природу здравијом него што смо је затекли, уколико би свако од нас чинио само по једну ствар да унапреди здраво окружење", каже потпредседник одељења за документарце и специјале на Дискаверију, Џон Хофман.

На локалној интернет страници www.uradi1stvar.rs сваки појединац и компанија који се придруже акцији моћи ће да са другима поделе информацију о свом доприносу унапређењу околине.

Овај сајт, повезан је са друштвеним мрежама и приказује мапу Србије, на којој су специфичним иконицама означене компаније и појашњен начин на који је свака од њих дала допринос овом глобалном покрету.

Поред компанија, сваки посетилац понаособ ће моћи неограничени број пута да се пријави и покаже по једну ствар којом локално доприноси глобалном покрету.

Такође, глобална интернет страница racingextinction.com нуди интерактивне изазове, који ће помоћи породицама, групама и појединцима да смање емисију угљеника и тако умање свој карбонски отисак.

"Ово је историјски телевизијски догађај у оквиру којег ће У трци за изумирањем бити приказан у преко 220 земаља и територија широм света и не само забавити публику, већ подићи свест о томе како можемо да учинимо планету одрживом за све нас", рекао је продуцент Фишер Стивенс.

"Дискавери комјуникејшнс" је највећа телевизијска кућа на свету чији је програм доступан уз претплату и досеже до приближно три милијарде претплатника у преко 220 земаља и територија.

За више информација посетите www.discoverycommunications.com.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 18. август 2024.
28° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару