Уклета кривина код Мионице

Кривина на путу Дивци - Мионица - Љиг означена је као једна од најопаснијих. У последње три године догодило се двадесетак незгода. За то је, тврде мештани, крива лоша реконструкција од пре десетак година. Проблем је и непрописна и непрописно постављена сигнализација.

Кривина у мионичком селу Радобић, само је једна од опасних тачака на српским путевима. У последњој незгоди, када се преврнуо аутобус "Ниш-експреса", повређено је двадесетак људи.

На кривини, још трагови превртања аутобуса пре два месеца. О тој, али и бројним другим саобраћајним незгодама сведочи мештанин који живи стотинак метара даље.

Мештанин села Радобић Жарко Обадовић каже да је било доста ружних сцена.

"Многе смо збринули ту у нашој кући, превили, завили, превезли до Дома здравља ако нема нико други", каже Обадовић.

Кривина на путу Дивци - Мионица - Љиг, означена је као једна од најопаснијих - у последње три године догодило се двадесетак незгода. За то је, тврде мештани, крива лоша реконструкција од пре десетак година, када је пут издигнут и урађен нови пројекат.

Проблем у том делу пута је, између осталог, непрописна и непрописно постављена сигнализација - осим што је жуте боје, ограничење брзине траје до наредне раскрснице, која је удаљена свега десетак метара, али не и у опасној кривини.

Ни пројекат не одговара стању на терену - иако је то предвиђено, на кривини нема знакова упозорења и заштитне ограде. За то су могућа два решења.

"Краткорочне мере би биле да се повећа коефицијент пријањања, односно да се охрапави пут, што је већ учињено. Дугорочна мера је да се смањи радијус кривине, јер она после дужег правца представља оштру кривину улево, гледано из правца Београда", каже професор Саобраћајног факултета Милан Вујанић.

За лошу статистику на српским путевима, углавном су криви возачи.

Дамир Окановић из Комитета за безбедност саобраћаја каже да не можемо вечито да кривимо само возаче.

"Ми смо утврдили низ озбиљних неправилности и озбиљних пропуста, који угрожавају безбедност саобраћаја од стране управљача пута. Поставља се питање ко ће за то одговарати и када. Да ли пре него што се деси саобраћајна незгода или када се догоди незгода и неко страда", истиче Окановић.

Тачке, попут те кривине, на којима се страда више него на осталим деловима пута, спадају у опасне, тзв. црне тачке. У Србији их је више од 250.

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 04. октобар 2024.
15° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи