Читај ми!

О љубави и гађењу

Уметност или оглашавање, десета епизода

На крају ове дугачке приче, завршава се деценик разматрамо аспекте рекламе и уметности.

Реклами која хоће да буде нека врста уметности, уметности која хоће да буде реклама. Ово је тачка топљења, тренутак када се процењује која је од ове две ствари важнија. Какаве то све везе има са сликом и памћењем.

Формални крај декаде било је бомбардовање 1999, крај једне историје, Џејми Шеја, Солану и рекламни апарт у потпуној камаљи против разума, у сред Европе. И 5. октбора 2000. ставио тачку на крај декаде, започео нову епоху где ће реклама играти велику улогу. У ком се правцу крећу уметности и адвертајзинг? Култура и уметност су изгубили на свом значају, криза... И какве то све везе има са једном поново нађеном сликом Уроша Предића.

У емисији говоре: Пера Ластић, директор Српског института у Будимпешти, проф. др Миланка Тодић, историчарка уметности, Дејан Бојовић, суоснивач и креативни директор New Strategy, Милена Тробозић Гарфилд, позоришна и филмска продуценткиња, Боб Гарфилд, писац и консултант, Коста Вуковић, управник Српког црквеног музеја у Сентандреји. Аутор Борис Миљковић.

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове