петак, 24.01.2025, 22:50 -> 10:06
štampajДа ли је књизи потребна реклама
Само један живот живи човек који не чита, мислио је писац и ерудита Умберто Еко. Читалац, дакле, има више живота и то драгоцено искуство помаже му свакако да разуме и квалитетније живи овај један једини који му је рођењем припао.
Такође, књига дефиницију нема али наше интуитивно знање разуме да управо књига развија и чува хуману страну наше личности чак и онда и, посебно онда, када представља све нехумано што нас окружује. Епоха конзумеризма, масовне културе и прогреса нових технологија покреће и познато питање о судбини књиге у времену. Идеално би било становиште да на књигу ништа од овога не може негативно да утиче док реално сазнање упућује на другачији закључак. Ново издање Часа анатомије поставља једноставно питање: да ли је књизи потребна реклама?
О књизи, временима у којима је књига настајала и настаје, читаоцима и писцима, последицама читања и нечитања и, наравно, о реклами за књигу, у овој епизоди Часа анатомије говоре писац Владислав Бајац и редитељ и писац Борис Миљковић.
Уредница и ауторка емисије: Марија Ненезић
Режија: Маја Мандић
Autor:
РТС
Учитељи су и ученици, уметници су и критичари, актери на културној сцени су истовремено и аналитичари те сцене. [ детаљније ]
Коментари