Читај ми!

О љубави и гађењу

Човек који је исцепкао време, 8. епизода

Наставак приче коју нам Борис Миљковић говори о оснивачу прве рекламне агенције код нас, Драгана Сакана и његовим великим тимом, који су чинили највећи уметници, писци, редитељи, дизајнери тог доба, 1990-тих.

У овој епизоди фокус је на важности времена које је круцијално у професији адвертајзинга, шта значи 30 секунди у овом послу, и данас, уопштено говорећи, у капиталистичкој трци за тим истим временом, као и прича о томе колико је вредно време.

У епизоде говоре: Марк Френч, власник агенције Ugly, из Лондона, проф. др Миланка Тодић, историчарка уметности и професорка на ФПУ и Александар Келић, фотограф.

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове