Читај ми!

О љубави и гађењу

Eво нас у новој авантури дугој десет наставака у којој причамо о реклами, посебно реклами у деведесетима, посебно код нас. О њеном формирању, а онда и формирању вишепартијског друштва и система вредности у којем живимо, развитку, утицају, о томе како реклама увек чини да ствари које су јој у фокусу постану веће од живота, посебно кад је живот сведен на преживљавање.

Сцена приповедања ове наративне авантуре је кухиња, креативни директори и зналци су кувари, а цитирамо кадкад и из "Куварa, књигe приручникa за младе уметнике и све оне који нешто очекују да науче од рекламе.

Промишљамо како су и који утицаји формирали наш адвертајзинг микрокосмос - који људи и догађаји, који филмови, која музика, мода, имају ли своју улогу у свему дизајн непотребног света, свеколика потрошња, ласцивна жеља?

Биће то, осим прича о храни, прича о љубави и гађењу.

Аутор, приповедач и сведок догађаја је Борис Миљковић који се преко серија "Пут у будућност“ и "Утопија“ нашао и у свету рекламе у којем је уметност само реализација идеологије потрошачког друштва.

У серији говоре др Снежана МишићМиљенко ЈерговићКоста ВуковићМарк Френч, Александар Келићдр Ивана КроњаЈован Чекић, Боб Гарфилдпроф. др Миланка Тодић, Душко Милавец, Горанка Матић, Бранислав Антовић, Дејан Бојовић,  Милена Тробозић Гарфилд, Мирољуб Вучковић, Марија Тарлаћ, Пера Ластић.

 

 

 

 

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње