Културни центар

Да ли уметност и култура могу да буду брендирани? На који начин настају брендови? У којој мери култура и уметност имају улогу у брендирању државе? И која је улога бренда у савременом свету?

На мапи неолиберално-капиталистичког света брендови представљају важне ознаке и путоказе. У неком минулом свету, однос снаге бренда и његовог квалитета био је изједначен. У савременом добу могуће је од сасвим просечног производа направити бренд. Релативно једноставним механизмом, брендирају се производи, уметничка дела, културне манифестације и институције, људи, државе... А све у функцији повећања обрта капитала.

У вечерашњем Културном центру истражује се који су овдашњи културни брендови и која је њихова улога у брендирању државе. О овој теми говоре: др Бранка Новчић, доцент на Факултету организационих наука у Београду, Владимир Чех, оснивач Института за историју оглашавања, редитељ Рашко Миљковић, визуелни уметник Драгољуб Раша Тодосијевић, Жељко Хубач, директор драме београдског Народног позоришта, Снежана Пенев, продуценткиња, Ива Ненић, теоретичарка културе, књижевни критичар Предраг Петровић, Велимир Ћургус Казимир, публициста, и историчар уметности, директор Музеја модерне уметности у Ослу, Гунар Кваран.

У години кад се обележава 110 година од рођења Петра Лубарде, после више од шест деценија у Србију се вратила "Фантастучна звер", слика изложена 1953. године на Бијеналу у Сао Паолу, где је Лубарди припала угледна међународна награда. О значају повратка ове слике говоре историчари уметности др Јеша Денегри и Петар Ћуковић. Публициста и критичар Петар Пеца Поповић осврће се на позитивне и негативне аспекте нашег (не)културног окружења. У рубрици Феномени филозоф и писац Игор Штикс објашњава интригантан став да 1977. година представља крај 20. века и прекретницу модерности.

Тим Културног центра чине уредници, критичари и новинари: Весна Перић, Тамара Петковић, Ана Тасић, Марија Ненезић, Софија Кнежевић, Јасмина Мијић, Лидија Божић.

Главни и одговорни уредник Културно-уметничког програма: Небојша Брадић
Креативни директор: Борис Миљковић
Уредник емисије: Данијела Пурешевић
Редитељ: Небојша Ненадић
Монтажери: Горан Мијић и Бојан Филиповић

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару