Рекламни шокови

Да ли у свету рекламе циљ оправдава средство и шта спречава Србе да се врате на Косово, теме су овог издања "Око магазина".

Око магазин Око магазин

Autor:
Горислав Папић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Критичари телевизијског програма све су гласнији, али мало је оних који и у рекламама препознају нешто што није за свачије очи, иако је свет оглашавања све агресивнији.

Са Србима са Косова посетили смо Вучитрн и питали - шта је потребно да би се вратили у родни град.

Посматрање птица је хоби који асоцира на природу, на ливаде, језера и шуме, места где живе ретке или заштићене врсте. Међутим, птице се могу изучавати и на најобичнијим речним обалама, па чак и у великим градовима као што је Београд.

Посетили смо париски Монмартр и проверили шта је остало од његовог надалеко познатог боемског духа?

Остало је тачно месец дана да се определимо какав ће бити ћирилични домен Србије на Интернету, под условом да довољно људи гласа за увођење тог домена. За сада смо далеко од тог броја, а зашто је тако, сазнајте у Око магазину.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом