уторак, 01.06.2010, 18:25 -> 19:26
štampajРекламни шокови
Да ли у свету рекламе циљ оправдава средство и шта спречава Србе да се врате на Косово, теме су овог издања "Око магазина".

Autor:
Горислав Папић
Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]
Критичари телевизијског програма све су гласнији, али мало је оних који и у рекламама препознају нешто што није за свачије очи, иако је свет оглашавања све агресивнији.
Са Србима са Косова посетили смо Вучитрн и питали - шта је потребно да би се вратили у родни град.
Посматрање птица је хоби који асоцира на природу, на ливаде, језера и шуме, места где живе ретке или заштићене врсте. Међутим, птице се могу изучавати и на најобичнијим речним обалама, па чак и у великим градовима као што је Београд.
Посетили смо париски Монмартр и проверили шта је остало од његовог надалеко познатог боемског духа?
Остало је тачно месец дана да се определимо какав ће бити ћирилични домен Србије на Интернету, под условом да довољно људи гласа за увођење тог домена. За сада смо далеко од тог броја, а зашто је тако, сазнајте у Око магазину.
Коментари