понедељак, 11. дец 2023, 23:24
Културни дневник
Изазови вештачке ингтелигенције једна је од најактуелнијих и најизазовнијих тема савременог друштва. Српска академија наука и уметности током протекла три месеца уприличила је циклус предавања, а данас је одржано завршно посевћено овој области. Тим поводом гост Културног дневника је дописни члан САНУ Миодраг Михаљевић, научни саветник и заменик директора у Математичком институту Српске академије наука и уметности.
Миодраг Михајлевић је током три узастопне године, 2020., 2021. и 2022. године уврштен на ранг листу колоквијално познату као “њабољих два одсто научника у свету” по укупним достигнућима у каријери. У емисји разговарамо о вештаћкој интелигенцији и блокчејн технологији, високоприоритетним правцима у оквиру информационих технологија.
У фокусу емисије је обележавање 75 година Факултета драмских уметности. Говоримо о новој представи Народног позоришта Приштина “Топ је био врео” рађеној по мотивима истоименог култног романа Владимира Кецмановића у адаптацији Иване Димић и у режији Ненада Тодоровића, премијерно изведеној у Дому културе Грачаница.
Екипа Културног дневника била је у Дому омладине на концертној промоцији новог албума, једног од најкреативних великих џез ансамбала у Европи “Николов-Ивановић Ундектет”.
Припремили смо причу о изложби “Традиција као критеријум”, која је отворена у Музеју примењене уметности. За Културни дневник о својој новој књизи “Оживите цртеж” говори графички дизајнер и иллустратор Растко Ћирић. Представљамо књигу "Шутња" Младена Милинова.
У сусрет празницима, преносимо атмосверу из Италијанског института у Београду са божићног концерта међународног хора “Singer United" и водимо Вас у Лондон где је у организацији Музеја архитектуре стотину архитеката, инжењера и дизајнера направило прави мали град сачињен само од ђумбировог колача.
Уредник Војка Пајкић Ђорђевић
Реализатор Маја Мандић
Монтажер Марко Роксандић
Autor:
РТС
Сваке вечери од понедељка до петка, на Првом програму РТС-а, после Дневника у 23. Обиље информација, извештаји, и анализа критичара. [ детаљније ]
Коментари