Читај ми!

Будимо повезани

Ширење понуде, богат асортиман и боља доступност неопходан су подстицај за сваког произвођача. Бирајмо локално, једимо домаће требало би да повеже све од купца у великим градовима до понуде у туристичким центрима.

О овим и другим темама у емисији Знање имање говоре:

Ана Марковић, директорка туристичке организације Ваљево како је дивчибарска пијаца спојила туристе са локалним произвођачима.

Димитрије Суџум, о планинском доручку на ски стази Црни врх и пити од боровница која враћа у детињство.

Милован Николић из села Зарубе, пионири сеоског туризма у ваљевском крају - шта су нови изазови.

Никола и Марија Лазић из села Катрга, зашто су београдски асфалт мењали за дедино имање и има ли математике у свињарству када се круг од прасилишта до товљеника затвори.

Недељко Радовић, менаџер пројекта Моравски маркет. Зашто је важно куповати локално произведену храну и како су се за заједнички пласман одлучили чачански произвођачи.

Екипа Знања имања наставља путовање, бележимо шта радује а шта мучи наше домаћине.

Новинари: Драгана Попов, Јелена Вукобрат

Знање имање

Autor:
РТС

Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње