Читај ми!

Заштитимо производ

Локални производ је шанса за развој села и града. Клима и географија југа не само што одређује рељеф, карактер људи и обичаје, већ нуди могућност за производњу хране са географским пореклом, специфичних вредности.

Неки то зову бренд. А бренд нису само производи већ и људи . Зато у овој емисији Знања имања говоре:

Ненад Ордић из села Преображење код Врања - чува генетске ресурсе Србије и Балкана.

Милан Ђорђевић заједно са оцем Зораном у селу Брестовац чува занат. Њихова бурад налазе сењ у винаријама и дестилеријама од севера до југа.

Снежана и Горан Трајковић, архитекте из Врања - у Сувом долу дочекују госте, њихов бренд је гостољубље.

Владимир Бокић, директор основне школе "Мића Стојковић" у Умчарима - како ђаци у задрузи стичу знање за будуће имање.

Владета Живковић из села Срндаље, између жубора реке и жамора туриста открива рецепт за успех.

Уредник: Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Јелена Вукобрат, Љиљана Петровић, Драгана Попов

Знање имање

Autor:
РТС

Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару