Читај ми!

Заштитимо производ

Локални производ је шанса за развој села и града. Клима и географија југа не само што одређује рељеф, карактер људи и обичаје, већ нуди могућност за производњу хране са географским пореклом, специфичних вредности.

Неки то зову бренд. А бренд нису само производи већ и људи . Зато у овој емисији Знања имања говоре:

Ненад Ордић из села Преображење код Врања - чува генетске ресурсе Србије и Балкана.

Милан Ђорђевић заједно са оцем Зораном у селу Брестовац чува занат. Њихова бурад налазе сењ у винаријама и дестилеријама од севера до југа.

Снежана и Горан Трајковић, архитекте из Врања - у Сувом долу дочекују госте, њихов бренд је гостољубље.

Владимир Бокић, директор основне школе "Мића Стојковић" у Умчарима - како ђаци у задрузи стичу знање за будуће имање.

Владета Живковић из села Срндаље, између жубора реке и жамора туриста открива рецепт за успех.

Уредник: Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Јелена Вукобрат, Љиљана Петровић, Драгана Попов

Знање имање

Autor:
РТС

Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње