Читај ми!

Зоран Аврамовић, стручњак за маркетинг и комуникације

У фудбалском клубу и спортском друштву Црвена звезда ради од 1989. године.

Био је члан Управног одбора и извршни директор ФК Црвена звезда. Тренутно је директор агенције Црвена звезда маркетинг, главни уредник Звездине ревије и саветник за маркетинг Европске одбојкашке конфедерације.

Аутор је пет књига о фудбалу као феномену и главни уредник две монографије о СД Црвена звезда. Покретач је више акција за популаризацију фудбала и одбојке међу којима И ја сам звездаш и Одбојка спаја.

Добитник је више награда из области спортског маркетинга. Говори енглески и француски језик. У емисији говори о томе зашто свака велика спортска манифестација хомогенизује национални интерес и учвршћује државни интегритет, зашто Бренд репутација никада није била важнија и у којој мери фудбал генерише и диктира развој многих привредних грана.

У емисији ће бити речи и о томе колико је фудбал важан за имиџ једне земље, шта је то спортвошинг и да ли је то синоним за фудбалвошинг. Гост емисије говори и томе шта одређује вредност једног клуба, колико су телевизијска права значајан извор прихода клубова, како фунционише Премијер лига Енглеске, да ли ће заживети Суперлига, ко и зашто улаже огроман новац у куповину клубова, да ли је добар предлог да се светско првенство у фудбалу игра сваке две године.

Аутор емисије Драган Станојевић

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару