четвртак, 28. окт 2021, 13:00
Зоран Аврамовић, стручњак за маркетинг и комуникације
У фудбалском клубу и спортском друштву Црвена звезда ради од 1989. године.
Био је члан Управног одбора и извршни директор ФК Црвена звезда. Тренутно је директор агенције Црвена звезда маркетинг, главни уредник Звездине ревије и саветник за маркетинг Европске одбојкашке конфедерације.
Аутор је пет књига о фудбалу као феномену и главни уредник две монографије о СД Црвена звезда. Покретач је више акција за популаризацију фудбала и одбојке међу којима И ја сам звездаш и Одбојка спаја.
Добитник је више награда из области спортског маркетинга. Говори енглески и француски језик. У емисији говори о томе зашто свака велика спортска манифестација хомогенизује национални интерес и учвршћује државни интегритет, зашто Бренд репутација никада није била важнија и у којој мери фудбал генерише и диктира развој многих привредних грана.
У емисији ће бити речи и о томе колико је фудбал важан за имиџ једне земље, шта је то спортвошинг и да ли је то синоним за фудбалвошинг. Гост емисије говори и томе шта одређује вредност једног клуба, колико су телевизијска права значајан извор прихода клубова, како фунционише Премијер лига Енглеске, да ли ће заживети Суперлига, ко и зашто улаже огроман новац у куповину клубова, да ли је добар предлог да се светско првенство у фудбалу игра сваке две године.
Аутор емисије Драган Станојевић
Autor:
Драган Станојевић
Људи који инспиришу и постављају стандарде професије [ детаљније ]
Коментари