Читај ми!

Зоран Аврамовић, стручњак за маркетинг и комуникације

У фудбалском клубу и спортском друштву Црвена звезда ради од 1989. године.

Био је члан Управног одбора и извршни директор ФК Црвена звезда. Тренутно је директор агенције Црвена звезда маркетинг, главни уредник Звездине ревије и саветник за маркетинг Европске одбојкашке конфедерације.

Аутор је пет књига о фудбалу као феномену и главни уредник две монографије о СД Црвена звезда. Покретач је више акција за популаризацију фудбала и одбојке међу којима И ја сам звездаш и Одбојка спаја.

Добитник је више награда из области спортског маркетинга. Говори енглески и француски језик. У емисији говори о томе зашто свака велика спортска манифестација хомогенизује национални интерес и учвршћује државни интегритет, зашто Бренд репутација никада није била важнија и у којој мери фудбал генерише и диктира развој многих привредних грана.

У емисији ће бити речи и о томе колико је фудбал важан за имиџ једне земље, шта је то спортвошинг и да ли је то синоним за фудбалвошинг. Гост емисије говори и томе шта одређује вредност једног клуба, колико су телевизијска права значајан извор прихода клубова, како фунционише Премијер лига Енглеске, да ли ће заживети Суперлига, ко и зашто улаже огроман новац у куповину клубова, да ли је добар предлог да се светско првенство у фудбалу игра сваке две године.

Аутор емисије Драган Станојевић

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње