недеља, 03. мар 2019, 11:00
Знање имање
Велике су могућности за развој сеоског туризма показао је сајам у Београду, место промоције и сусрета нових.
Сеоска домаћинства нуде укусе и мирисе наше климе и географије, традиције и културе, током целе године. Еко-етно туризам је један од начина да опстане, такозвано мало газдинство, ако има дар предузетника. Други модели који води у будућност је задруга. Трећи - кооперација са великим компанијама.
Зато у овом издању Знања имања говоре: Јован Милојевић из Сурчина - како да директна продаја сачува традиционалне производе. Милош Глигоријевић из Петровци на Млави - о значају формирање сложене задруге "Наши Воћари". Горан Васић из Равња - шта за развој домаћинства значи сигуран пласман немачком купцу.
Уредник: Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Драгана Попов, Љиљана М. Петровић
Autor:
РТС
Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? [ детаљније ]
Коментари