Знање имање

Велике су могућности за развој сеоског туризма показао је сајам у Београду, место промоције и сусрета нових.

Сеоска домаћинства нуде укусе и мирисе наше климе и географије, традиције и културе, током целе године. Еко-етно туризам је један од начина да опстане, такозвано мало газдинство, ако има дар предузетника. Други модели који води у будућност је задруга. Трећи - кооперација са великим компанијама.

Зато у овом издању Знања имања говоре: Јован Милојевић из Сурчина - како да директна продаја сачува традиционалне производе. Милош Глигоријевић из Петровци на Млави - о значају формирање сложене задруге "Наши Воћари". Горан Васић из Равња - шта за развој домаћинства значи сигуран пласман немачком купцу.

Уредник: Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Драгана Попов, Љиљана М. Петровић

Знање имање

Autor:
РТС

Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње