Око економије: Bonjour “Никола Тесла”

Ванси - концесионар аеродрома.

У наредних 25 година Аеродромом "Никола Тесла" управљаће концесионар, француска компанија Ванси. Данас је свечано потписивање уговора о концесији, три и по месеца након тендера на којем је победио Ванси са својом понудом.

Уговор о концесији на 25 година обухвата финансирање, управљање, одржавање, проширење и надоградњу постојећег аеродромског терминала и полетно-слетне стазе. "Ванси ерпортс" је понудио 501 милион уз инвестициону обавезу од 732 милиона евра, а годишња такса на концесију ће бити од пет до 16 милиона евра.

Шта Србија добија тиме што је једно од стратешких предузећа дала на управљање страној комапанији, колико је то значајно за путнике београдског аеродрома, колико за целокупну српску економију?

Концесиони уговор требало би да буде јаван - шта је све њиме обухваћено, које су обавезе државе Србије, које концесионара, да ли постоје додатни услови које је Ванси поставио и гаранције којима би се држава заштитила?

Скоро сви аеродроми у региону дати су у концесију, а искуства су различита -  шта из њих можемо да научимо?

О концесији за Око економије говоре: државни секретар министарства
 финансија Ненад Мијаиловић, в.д. директора Аеродрома "Никола Тесла" Саша
 Влаисављевић
и професор Економског факултета Љубодраг Савић.

Емисију води и уређује Весна Дамјанић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње