Око економије: Када возови "јуре" 40 км на сат

Реформа Железнице - мит или реалност.

Ко год се возио возом у Србији, бар једном, помислио је да је време стало у прошлом веку и то почетком века, јер је просечна брзина иста тада и сада - око 40 км на сат. То је пет пута мање него у суседним земљама, а да не помињено Јапан.

Сада се из тог јавног предузећа и саме Владе најављују бољи дани за српску железницу и нас, њене путнике. Предстоји реструктурирање у наредне три године. Шта то значи за железницу, њених 17.000 запослених и милионе путника?

Да ли су заиста Железнице Србије једино јавно предузеће које се рефромише у роковима договореним са ММФ-ом, као што се хвале у Влади?

Колико се улаже у пруге, колико у возове, одакле новац? Да ли радници треба да страхују од консултација са ММФ и Светском банком јер се спекулише о отпуштању великог броја запослених?

И коначно, када ће те деценијама обећаване брзе пруге Србије и да ли у тај пројекат ико верује?

О стању у српским железницама говоре: генерални директор Железница Србије Мирослав Стојчић, саветник у министарству грађевине и саобраћаја Мирољуб Јевтић, председник Синдиката железничара Србије Драган Ранђеловић и професор Саобраћајног факултета Бранислав Бошковић.

Емисију води и уређује Весна Дамјанић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње