О љубави и гађењу: Кувари, 6-10

Eво нас у новој авантури у којој причамо о реклами у деведесетима, посебно код нас. О њеном формирању, а онда и о формирању вишепартијског друштва и система вредности у којем живимо, развитку, утицају, о томе како реклама увек чини да ствари које су јој у фокусу постану веће од живота, посебно кад је живот сведен на преживљавање.

О љубави и гађењу: Кувари, 6-10 О љубави и гађењу: Кувари, 6-10

Сцена приповедања ове наративне авантуре је кухиња, креативни директори и зналци су кувари, а цитирамо кадкад и из ,,Куварa, књигe приручникa за младе уметнике и све оне који нешто очекују да науче од рекламе. Промишљамо како су и који утицаји формирали наш адвертајзинг микрокосмос - који људи и догађаји, који филмови, која музика, мода, имају ли своју улогу у свему дизајн непотребног света, свеколика потрошња, ласцивна жеља? Аутор, приповедач и сведок догађаја је Борис Миљковић, који се преко серија ,,Пут у будућност” и ,,Утопија” нашао и у свету рекламе, у којем је уметност само реализација идеологије потрошачког друштва.

 

У серији говоре: др Снежана МишићМиљенко ЈерговићКоста ВуковићМарк Френч, Александар Келићдр Ивана КроњаЈован Чекић, Боб Гарфилдпроф. др Миланка Тодић, Душко Милавец, Горанка Матић, Бранислав Антовић, Дејан Бојовић,  Милена Тробозић Гарфилд, Мирољуб Вучковић, Марија Тарлаћ, Пера Ластић.

 

Коментари

Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса