уторак, 29. дец 2015, 20:55
Мода и глобализација 3-3
Мода и антимода, Мода и глобализација и Мода и златне осамдесете троделни је програм француске Арте производње који на аналитичан начин говори о правцима који су последње три деценије карактерисали светске трендове у модној индустрији.
Од почетка 80-их, ова промена неће престати да се убрзава током 2000-их. Какво место имају креатори у овом све бруталнијем систему? Најбоље наоружани биће они који су способни да превазиђу некадашњи статус креатора да би постали медијски господари. Њихова публика је сада цео свет, а маркетинг представља завршни слој дизајна.
Порука серије је: како онда не помислити да ће, кад на њу дође ред, нека нова генерација све променити?
реприза, 30. децембар у 04:55 и 12:55
Коментари