четвртак, 18.03.2010, 19:22 -> 17:48
štampajСрбија поносна на свој мелос
Песма "Ово је Балкан", која ће представљати Србију у Ослу на такмичењу "Песма Евровизије", шаље поруку о Србији - модерној земљи, поносној на свој мелос, каже Милан Станковић. Наступ у Ослу ће претрпети одређене измене, али суштина мора да остане иста, рекао је Милан.
Милан Станковић, који ће на такмичењу "Песма Евровизије" представљати Србију са песмом "Ово је Балкан", рекао је да циљ да на прави начин пошаље поруку о Србији, као модерној земљи поносној на свој мелос.
"У Београду смо изнели енергију и пренели јасну поруку да смо ми модерна средина која је поносна на своју традицију и свој мелос. Потрудићемо се да тако буде и у Европи", рекао је Станковић гостујући у емисији "Београдска хроника" на РТС-у.
Станковић је истакао да Србија не може да се такмичи са онима који имају поп баладе, денс, рок јер доноси нешто идентично наше.
"Само је питање да ли су фанови Евровизије спремни да се веселе на наш мелос. Бреговић има толико успешних концерата, тако да мислим да јесу. Циљ је да уђемо у финале и представимо се у правом светлу", навео је Станковић.
Српски представник је рекао да ће у наступу бити измена и да све треба уобличити.
"На Евровозији је представљање наше земље, а не мене као појединца, тако да стручан и одговоран тим вредно размишља и ради на томе, али суштина мора остати иста", истакао је Станковић.
Милан каже да је играчице на кастинзима бирао сам, да је желео да уклопи свој темперамент и традиционални мелос и додао да се нада да му је то и пошло за руком.
"Полако крећемо са обиласком осталих земаља, а позвали су нас као фаворите и у Холандију и Белгију", навео је Станковић.
Музички успон Милана Станковића
Милан Станковић је рођен 9. септембра 1987. године у Београду.
Године 2007. учествује на музичком такмичењу "Звезде Гранда". Убрзо постаје апсолутни фаворит публике (од 14 такмичарских емисија, чак у 12 је на првом месту по броју СМС гласова публике). Захваљујући бројним фановима, улази у супер финале и привлачи огромну пажњу медија.
Исте године његови синглови се појављују на компилацијским дисковима "Звезда Гранда" (тираж 100.000 примерака). Поред наступа на простору бивше Југославије, издвајају се његови наступи у Америци и Швајцарској.
У мају 2009. излази Миланов деби албум "Соло", који се брзо распродаје у 50.000 примерака. Песме са албума "Соло" постају хитови. Млади људи широм региона оснивају фан-клубове, шаљу му поклоне и писма, имитирају његов ексцентрични стил облачења и препознатљиву фризуру. Фаму која настаје око њега медији називају "Миланоманија".
Крајем октобра 2009. појављује се спот за песму "Face" који наилази на веома позитивне критике.
Због препознатљивог гласа, изгледа и става, Милан је за кратко време постао једна од највољенијих и најоспораванијих звезда. Никога не оставља равнодушним - док га једни обожавају, други га оспоравају. Једно је сигурно - медији и публика помно прате сваки његов покрет.