Lemon8, замена за забрањени Тикток или још једна апликација коју морамо имати
Освежење које стиже из компаније која стоји иза Тиктока последњих недеља постало је изузетно популарно. Број корисника апликације Lemon8 из дана у дан расте док се све чешће чује питање – да ли је реч о потенцијалној замени за Тикток у случају потпуне забране или је стигла још једна „обавезна апликација“.
Платформа у власништву „ByteDance“, матичне компаније Тиктока, лансирана је у Јапану 2020. године. Њених пет минута почело је да откуцава када је почело да се прича о делимичној или потпуној забрани Тиктока, па је тако, почетком априла, Lemon8 само у САД забележио 650.000 преузимања.
Апликација је достигла укупно 17 милиона преузимања у свету од лансирања. Овај раст се наставља, упркос ограничењима са којима се суочава сестринска апликација Тикток.
Апликација Lemon8, чији назив је спој речи лимун и броја осам, што на енглеском звучи као лимунада, полако се пробија и на територији Велике Британије, где је стигла у фебруару.
Lemon8 је описан као спој Инстаграма и Пинтереста и као „место за младе креативце који деле разноврсне садржаје“, са фокусом на производе и истицање садржаја из одређених категорија производа укључујући моду, шминку, храну и путовања.
Објављене фотографије уз истакнути пратећи текст дају утисак насловне стране магазина или визуелног решења за рекламе.
Долазак на западно тржиште драматичан је потез за мало познату апликацију и све указује на то да је овај талас подржан плаћеним присуством појединих корисника са утицајем, пише портал TechCrunch.
Чини се, дакле, да компанија „ByteDance” жели да прогура Lemon8 на америчком тржишту, што би могао бити корак који долази у погрешно време.
Или можда пак у идеалном моменту, уколико забрана Тиктока буде већег обима и на тај начин нова апликација обезбеди компанији присуство на америчком тржишту.
Како је Инсајдер прошлог месеца известио, „ByteDance” је плаћао појединим корисницима да објављују садржај на мрежи Lemon8, у оквиру ширег плана за развој платформе.
Плаћање аутора садржаја део је промотивне акције и таква тактика за придобијање нових корисника није реткост у свету друштвених медија. Такође, многи су поделили позитивне утиске о апликацији на Тиктоку, што је довело до више преузимања нове апликације.
До сада, велики брендови још нису похрлили ка апликацији. Појавили су се лажни налози појединих брендова, пошто Lemon8 тренутно нема могућност верификације.
Стручњаци за маркетинг на друштвеним медијима истичу да би нова апликација и фокус који усмерава ка садржају који генеришу корисници могли да буду посебно корисни за мала предузећа.
Коментари