Читај ми!

WWF: На Светски дан дивљих врста, замислите како би изгледао свет без природе

На овогодишњи Светски дан дивљих врста Светска организација за заштиту природе (WWF) покреће дигиталну кампању #WorldWithoutNature (Свет без природе) уједињује неке од најпопуларнијих светских брендова у протесту против опустошености света без природе.

WWF: На Светски дан дивљих врста, замислите како би изгледао свет без природе WWF: На Светски дан дивљих врста, замислите како би изгледао свет без природе

Као део кампање, брендови, организације цивилног друштва и спортска удружења широм света уклониће слике природе са својих заштитних знакова на веб-сајтовима и дигиталним платформама. Тако ће и они проширити свест о губитку природе и биодиверзитета тиме што ће се публика алармирати да добро осмотри добро познати лого који ће само на један дан бити без препознатљивих слика дивљих животиња и природе.

Ове године неки од најпопуларнијих светских брендова учествују у кампањи, како на светском нивоу, тако и у нашем региону укључујући и популарну апликацију за учење језика Duolingo. Будући да је и глас спортских удружења широм света све снажнији против климатских промена и губитка природе, многи тимови, попут фудбалског клуба Астон Вила, настављају тај тренд кроз ову кампању.

У октобру 2022. WWF је објавио свој најновији Извештај о стању планете у коме се налазе запањујући подаци о смањењу популација дивљих врста за 69 одсто за мање од педесет година. WWF упозорава да континуирана прекомерна експлоатација дивљих врста и уништавање њихових станишта доводи до губитка дивљих врста, који, као што видимо, у великој мери утиче на друштвене и економске ризике, односно на катастрофалне последице по планету.

Након тога, свет се обавезао да ће зауставити и преокренути губитак природе до 2030. у оквиру Глобалног договора о биодиверзитету, усвојеног од стране 196 земаља у децембру 2022. на КОП15 – договору чијем спровођењу сада WWF инсистира код влада, пословних и финансијских институција.

„Желимо да овогодишњи #WorldWithoutNature учини да грађани наше земље размисле два пута о лепотама природе коју смо предуго узимали здраво за готово, а која нам превише брзо нестаје пред очима. Треба нам да што више људи подржи наше напоре да зауставимо и преокренемо губитак природе до 2030. Из тог разлога смо се обратили бројним компанијама да покажу како би изгледао свет без природе и веома смо срећни да су се наши добро познати брендови попут ‘Штарк’ бананице, ‘лав’ пива и ‘плазме’ одазвали“, истиче Урош Делић, менаџер за односе са корпорацијама у WWF Адрији.

Дигитална кампања #WorldWithoutNature oригинално је потекла из One minute Briefs, онлајн заједнице креативаца и дизајнера под окриљем Банке креативности.

четвртак, 28. новембар 2024.
10° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње