Мадам Батерфлај као спектакл за крај сезоне Београдске филхармоније
У Коларчевој задужбини спектакл – „Мадам Батерфлај”, чувена Пучинијева опера, за крај сезоне Београдске филхармоније.
На сцену излазе светски солисти Зарина Абаева, Хијоне Ким, Едуард Аладрен, као и домаћи уметници међу којима су балетски играчи и Хор Радио-телевизије Србије.
Мешање звукова снова и реалности доноси 150 уметника на сцени. Иако на Коларцу нисмо навикли да гледамо оперска извођења, уметници су то прихватили као посебан изазов. Кажу и да уместо представе нуде искуство.
„За мене је Батерфлај најбоља партитура, најбоља музика, трагична је сторија, генијалност. Волим, посебан је и радујем се, два концерта”, каже Габријел Фелц, диригент.
„Заиста једно гранде финале за крај. Полусценска поставка Мадам Батерфлај Пучинија као наставак искорака који је Београдска филхармонија већ учинила прошле године и навикла публику да на Коларцу од ње може да очекује и оперу, и драму и узбудљивост”, изјавила је Јелена Милашиновић из Београдске филхармоније.
Чувена опера Мадам Батерфлај и атмосфера Јапана на почетку 20. века која и после више од 100 година постојања говори о истинитим стварима о свету. Тема фасцинира и нашу публику, око које се спектакл и одвија.
„Мислим да је то сјајна прича о сукобу две велике цивилизације. О сукобу западне и источне цивилизације. Шта је у западној цивилизацији породица, шта је у западној цивилизацији брак, шта је љубавни однос а шта је то на истоку”, каже редитељ Александар Николић.
Београдска филхармонија обећава оперска извођења и у новој сезони.
Коментари