Читај ми!

Први контакт: како купац проналази ваш производ

У овој епизоди серијала о дигиталном предузетништву откривамо зашто је први утисак пресудан у онлајн продаји.

Замислите да купац има само три секунде да одлучи — да ли ће кликнути баш на ваш производ или ће скроловати даље?
Тај тренутак зовемо **први контакт**.

Када неко претражује производе на е-комерц платформи, алгоритам одлучује шта ће му приказати. У обзир узима назив, опис, фотографије, цену, доступност и историју продаје. Ако ваш производ нема јасне информације, неће ни ући у избор.

Кључни појмови које сваки продавац треба да зна:
PPV (Product Page View) - број отварања странице производа.
CTR (Click Through Rate) - колико људи је кликнуло на оглас и дошло до странице.
CR (Conversion Rate) - проценат оних који су након гледања обавили куповину.

Пример из праксе: производ који је био јефтинији од конкуренције имао је слабе фотографије и кратак опис. Купци су га прескакали. Након оптимизације, продаја је скочила неколико пута.

Зато први корак није цена - већ начин на који представљате свој производ. Размишљајте као купац: шта бисте ви укуцали да га тражите?

Више о овој теми и другим примерима из праксе потражите на бесплатној платформи GoStudy.

понедељак, 17. новембар 2025.
19° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом