Читај ми!

Шта је то видео контент маркетинг и како помаже у послу

У нашем серијалу о дигиталном предузетништву говорили смо о контент маркетингу. Ако сте пропустили, наћи ћете то на Интернет порталу РТС-а. јер данас у серијалу о дигиталном предузетништву говоримо о видео контент маркетингу, односно о томе како да помоћу једноставног видео клипа урадите много за ваш бизнис.

Замислите да имате причу, производ или услугу коју желите да поделите, али ваша циљна публика једноставно није у току.

У данашњем дигиталном свету, класичан садржај више није довољан. Улазимо у еру која цени визуелно искуство и емотивну повезаност.

То је тачка где видео контент маркетинг постаје кључан.

Шта је Видео контент маркетинг?

Видео контент маркетинг је уметност креирања релевантних и занимљивих видео садржаја како бисте привукли, информисали или ангажовали своју публику. Није ствар само о промоцији, већ о изградњи односа са вашим гледаоцима.

Рецимо да желите да промовишете ваш бизнис кроз видео садржај на Јутјубу, вероватно имате проблем са тим одакле да кренете и како да ваш видео садржај тече.

Ево три акциона савета како да ваш видео контент маркетинг буде успешан и привлачан:

Прво:  Започните са снажним уводима

Првих неколико секунди је кључно. Створите увод који интригира и привлачи пажњу гледалаца. Откријте одмах зашто би требали да гледају баш ваш видео.

На пример: "У овом видеу ћете сазнати како да решите проблем X користећи методу Y."

Друго: Прилагодите захтевима публике

Истражите и шта ваша циљна публика жели да види. Креирајте видео садржај који одговара њиховим потребама, проблемима или интересима. Не желите да покривате видео о томе како да реше проблем Z уколико се они можда и не сусрећу са тим проблемом. Зато је и јако важно да знате коме се обраћате.

Треће: Ангажујте емоције и приче

Приче покрећу емоције, а емоције ангажују гледаоце. Поделите приче о успеху ваших клијената, путовању вашег бизниса или занимљивостима које ће оставити траг.

Убаците као део вашег видео садржаја интервју са задовољним клијентом или купцем како би се ваши гледаоци повезали са њима и видели да можете решити и њихов проблем.

Видео контент маркетинг није само о рекламирању, већ о изградњи веза. Кроз вредан, занимљив и садржај који ангажује публику, приближавате јој се и остварујете дубље везе са њом постепено промовишући ваш производ или услугу.

Ако желите сазнати више о контент маркетинг и како да креирате занимљиве приче, посетите нашу едукативну платформу GoStudy.

уторак, 18. јун 2024.
21° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије