Како предузетници да поставе своју бренд стратегију
Зашто су неки предузетници успешни, а неки нису иако имају исте услове за рад и на истој су локацији. Разлог је тај што онај успешнији има добру бренд стратегију. Шта то значи и како да је остварите у пет корака сазнаћмо у новој епизоди серијала о дигиталном предузетништву.
Замислите следећу ситуацију.
У једној улици послују две пекаре. Пред једном се чека у реду. У другој, нема гужве.
Власник друге пекаре је покушао чак и да спусти цене. Није се много променило.
У чему је разлика?
Одговор је једноставан. Прва пекара је „на добром гласу“, како то волимо да кажемо.
А бити „на добром гласу“ значи да је испуњен један од важних предуслова у изградњи снажног бренда.
Бренд вас одваја од конкуренције. Ствара лојалне купце. Спремне да плате и скупље јер верују у оно шта радите.
Ако сте предузетник или размишљате о предузетништву верујем да је ово ка чему тежите.
Ево неколико савета како то можете да остварите.
Прво. Истражите конкуренцију и циљну групу. Важно је да знате коме се обраћате и које су потребе купаца. Лакше ћете касније привући њихову пажњу. Познавањем конкуренције знаћете шта треба да урадите како бисте се позиционирали и издвојили на тржишту.
Друго, лако ставите купцима до знања како им ваш бренд користи. Потрошачи данас немају времена да то сами схвате. Морате им помоћи у томе.
Треће је да ваш посао прати нека добра прича. Треба да буде емотивна и да се лако памти. Како би купци могли да је препричавају и тако стварају фаму о вашем бренду.
Четврто, дизајнирајте препознатљив идентитет: Елементи као што су име, лого, боје и типографија помажу да вас купци лако препознају и разликују од конкуренције.
Пето. Учините да потенцијални купци сазнају за вас. Уколико нико не зна да постојите, није могуће изградити бренд.
Ове активности су важне јер заједно омогућавају стварање снажног бренда који се истиче на тржишту, привлачи циљну публику и гради дуготрајне везе са потрошачима.
Ако желие да сазнате више о томе како да изградите свој бренд, посетите бесплатну едукативну платформу gostudy.rs.
Коментари