Како бренд осваја кориснике
Настављамо причу о бренду и брендирању, овога пута говоримо о томе како се предузетници емотивно приближавају својим клијентима помоћу бренда.
Брендови који апелују на емоције помажу купцима да се осећају посебно и повезано са производом или услугом.
Зато је битно да ваш бренд има сврху која иде корак даље у односу на само функционалне атрибуте производа или услуге. Битно је да разумете које емотивне бенефите ваш производ или услуга пружају купцима и корисницима, како бисте се издвојили у односу на конкуренцију.
Ево пар примера који ће вам помоћи да ово разумете:
Ако сте аутомеханичар: ви не само да поправљате аутомобиле, радите мале или велике сервице, ви чините да се људи осећају сигурно на путу.
Ако сте фризер: Ви не скраћујете косу или фенирате фризуре, ви помажете људима да се осећају лепше и да имају више самопоуздања.
Ако сте продавац воћа: Ви не продајте свеже воће којим се људи хране и задовољавају глад, већ помажете људима да воде здравији живот.
Ако сте стоматолог: Ви не стављате само пломбе или поправљате каријес, ви чувате осмех људима, дајете им самопоуздање али им и помажете да уживају у сваком оброку.
Ако сте рачуновођа: Објасните вашим клијентима да ви не само да им помажете да реше своје билансе, већ их ослобађате од стреса око финансија што ниима даље омогућава да се фокусирају на друге битне аспекте живота и то време проведу са породицом уместо на послу.
Брендови који апелују на емоције постају део живота купаца, јер не само да нуде производ или услугу, већ и позитивно искуство које остаје дуго након куповине. Важно је комуницирати вредности које делите са вашим купцима и показати како ваш производ или услуга доприносе њиховом бољем животу.
Да бисте сазнали више на тему значаја бренда у модерном пословању, посетите Гоустади бесплатну едукативну платформу gostudy.rs
Коментари