Од кауча до дигиталног предузетника
Како да наведете купца да изабере баш вас
У данашњој епизоди серијала о дигиталном предузетништву сазнаћемо шта су то пуш и пул маркетинг на интернету. Како да купца наведете да купи оно што му нудите, а како да вас нађе да би нешто купио од вас.
Да би неко од вас нешто купио најпре треба да зна да ви то продајете.
Два су приступа да таква порука стигне до купца. Push и pull маркетинг.
У првом купац куца на ваша врата је чуо да продајете то што њему треба или је видео робу у излогу. У другом му нудите нешто што није намеравао да купи, али се због понуде заинтересовао.
Погледајте како.
Више о овој теми наћи ћете на бесплатној платформи за дигитално предузетништво Гоустади на адреси gostudy.rs.
ГоуСтади је бесплатна платформа за обуку о дигиталном предузетништву коју су заједнички успоставили агенција ГоВирал и НАЛЕД уз подршку Телеком Србија.
Коментари