Читај ми!

Од кауча до дигиталног предузетника

Шта предузетник треба да зна о Јутјубу

Две и по милијарде људи свакога дана погледа милијарду сати видео садржаја на Јутјубу. То је тржиште које се не сме игнорисати.

Фирме на Јутјубу могу лако да деле садржај са заинтересованом публиком и побољшају видљивост свог бренда. Истовремено могу да  га користе као канал за комуникацију са купцима и добијање повратних информација од њих.

Ваш Јутјуб канал требало би да одражава идентитет бренда. То га истиче у односу на конкуренцију. Направити канал је лако. Тежи део је редовно објављивати. Повецћавати број претплатника и ангажовати публику.

Ево неколико савета како то да урадите.

Више о овој теми наћи ћете на бесплатној платформи за дигитално предузетништво Гоустади на адреси gostudy.rs.

GoStudy је бесплатна платформа за обуку о дигиталном предузетништву коју су заједнички успоставили агенција ГоВирал и НАЛЕД уз подршку Телеком Србија.

петак, 19. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво