Читај ми!

Од кауча до дигиталног предузетника

Шта предузетник треба да зна о Јутјубу

Две и по милијарде људи свакога дана погледа милијарду сати видео садржаја на Јутјубу. То је тржиште које се не сме игнорисати.

Фирме на Јутјубу могу лако да деле садржај са заинтересованом публиком и побољшају видљивост свог бренда. Истовремено могу да  га користе као канал за комуникацију са купцима и добијање повратних информација од њих.

Ваш Јутјуб канал требало би да одражава идентитет бренда. То га истиче у односу на конкуренцију. Направити канал је лако. Тежи део је редовно објављивати. Повецћавати број претплатника и ангажовати публику.

Ево неколико савета како то да урадите.

Више о овој теми наћи ћете на бесплатној платформи за дигитално предузетништво Гоустади на адреси gostudy.rs.

GoStudy је бесплатна платформа за обуку о дигиталном предузетништву коју су заједнички успоставили агенција ГоВирал и НАЛЕД уз подршку Телеком Србија.

петак, 22. новембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње