Од кауча до дигиталног предузетника
Шта предузетник треба да зна о Јутјубу
Две и по милијарде људи свакога дана погледа милијарду сати видео садржаја на Јутјубу. То је тржиште које се не сме игнорисати.
Фирме на Јутјубу могу лако да деле садржај са заинтересованом публиком и побољшају видљивост свог бренда. Истовремено могу да га користе као канал за комуникацију са купцима и добијање повратних информација од њих.
Ваш Јутјуб канал требало би да одражава идентитет бренда. То га истиче у односу на конкуренцију. Направити канал је лако. Тежи део је редовно објављивати. Повецћавати број претплатника и ангажовати публику.
Ево неколико савета како то да урадите.
Више о овој теми наћи ћете на бесплатној платформи за дигитално предузетништво Гоустади на адреси gostudy.rs.
GoStudy је бесплатна платформа за обуку о дигиталном предузетништву коју су заједнички успоставили агенција ГоВирал и НАЛЕД уз подршку Телеком Србија.
Коментари