Art zona: Rat i plakat 1914 – 1918.

U Velikom ratu plakat je bio najuticajniji i najrasprostranjeniji medij masovne komunikacije, najdelotvornije oruđe umetnosti ubeđivanja.

Kao plod višegodišnjeg istraživanja i angažovanja filologa i komunikologa, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja, Vladimira Čeha, krajem 2014. godine, u okviru programa obeležavanja stogodišnjice Prvog svetskog rata, u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu, priređena je izložba Rat i plakat: od 1914. do 1918.

Na istom mestu, 2016. predstavljen je nastavak njegovog istraživanja u domenu uloge plakata u Velikom ratu. Izložba Žene, rat i plakat: od 1914. do 1918. i stručni skup sa temom Uticaj Velikog rata na društveni položaj žene, čije su učesnice bile renomirani istraživači iz zemlje i inostranstva, osporavaju uvrežen stav da je rat muška stvar, ukazujući na činjenicu da su muškarcima posle ratova podizani spomenici, a da su u stvari žene, i za vreme i posle ratova, održavale i podizale razrušeni svet.

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару