Флота "Ер Србије" богатија за десети "АТР 72-600"

На аеродром "Никола Тесла" у Београду слетео је и десети "АТР 72-600" компаније "Ер Србија". Генерални директор Јиржи Марек истиче да да је обнављање турбо-елисне флоте један од важнијих циљева његовог тима. Упркос компликованим тржишним околностима, успели смо да унифицирамо флоту, истиче Марек.

Десети авион "Ер Србије" типа "АТР 72-600" слетео је на аеродром "Никола Тесла" у Београду и после обавезних процедура требало би да уђе у саобраћај "Ер Србије" у наредним данима.

Доласком тог авиона, српска национална авио-компанија заокружила је, у овом тренутку, процес модернизације и проширења своје регионалне флоте, започет у јануару 2022. године.

Први авион Ер Србије типа "АТР 72-600" слетео је на београдски аеродром 27. јануара 2022. године. 

"Обнављање турбо-елисне флоте био је један од важнијих стратешких циљева наше компаније. Раније коришћени авиони типа 'АТР 72-200' и 'АТР 72-500' постепено су замењени савременијим летелицама типа АТР 72-600", каже Јиржи Марек, генерални директор "Ер Србије".

Наводи да је компанија, упркос компликованим тржишним околностима, успела да набави чак десет авиона истог типа и тако унифицира флоту.

"Сада је просечна старост летелица у нашој регионалној флоти 9 година, што је чини најмлађом у ширем региону Западног Балкана. Изузетно смо задовољни избором летелица и динамиком њиховог уласка у саобраћај. Захваљујући њима значајно смо унапредили нашу оперативну ефикасност", закључује Марек. 

Авиони типа "АТР 72-600", који чине регионалну флоту "Ер Србије", обављају летове на линијама српске националне авио-компаније из Београда за Болоњу, Бари, Будимпешту, Краков, Љубљану, Праг, Сарајево, Скопље, Софију, Венецију, Беч, Загреб, Бањалуку, Букурешт, Подгорицу, Тирану, Ниш, Тиват, Салцбург, Дубровник, Солун, Сплит, Ријеку, Варну, Пулу, Задар и Охрид.

Авиони тог типа користе се и за реализацију летова са међународних аеродрома у Нишу и Краљеву.

"Ер Србија" из Краљева лети до Истанбула, Солуна и Тивта, а из Ниша до Београда, Љубљане и Атине.

Најновије појачање у флоти "Ер Србије" старo је девет година и располаже конфигурацијом од 72 комфорна и удобна седишта, истичу из компаније.

Опремљена је са два турбопроп мотора, дугачка је 27,17 метара и има распон крила од 27,05 метара.

Највећа брзина коју може достићи током крстарења износи око 500 километара на час, док је максимални долет са пуним капацитетом око 1.500 километара.

У боје и ознаке српске националне авио-компаније летелица је офарбана у Тулузу, а од 10. маја била је у процедури примопредаје и техничких контрола у Француској.

понедељак, 23. децембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње