Флота "Ер Србије" богатија за десети "АТР 72-600"
На аеродром "Никола Тесла" у Београду слетео је и десети "АТР 72-600" компаније "Ер Србија". Генерални директор Јиржи Марек истиче да да је обнављање турбо-елисне флоте један од важнијих циљева његовог тима. Упркос компликованим тржишним околностима, успели смо да унифицирамо флоту, истиче Марек.
Десети авион "Ер Србије" типа "АТР 72-600" слетео је на аеродром "Никола Тесла" у Београду и после обавезних процедура требало би да уђе у саобраћај "Ер Србије" у наредним данима.
Доласком тог авиона, српска национална авио-компанија заокружила је, у овом тренутку, процес модернизације и проширења своје регионалне флоте, започет у јануару 2022. године.
Први авион Ер Србије типа "АТР 72-600" слетео је на београдски аеродром 27. јануара 2022. године.
"Обнављање турбо-елисне флоте био је један од важнијих стратешких циљева наше компаније. Раније коришћени авиони типа 'АТР 72-200' и 'АТР 72-500' постепено су замењени савременијим летелицама типа АТР 72-600", каже Јиржи Марек, генерални директор "Ер Србије".
Наводи да је компанија, упркос компликованим тржишним околностима, успела да набави чак десет авиона истог типа и тако унифицира флоту.
"Сада је просечна старост летелица у нашој регионалној флоти 9 година, што је чини најмлађом у ширем региону Западног Балкана. Изузетно смо задовољни избором летелица и динамиком њиховог уласка у саобраћај. Захваљујући њима значајно смо унапредили нашу оперативну ефикасност", закључује Марек.
Авиони типа "АТР 72-600", који чине регионалну флоту "Ер Србије", обављају летове на линијама српске националне авио-компаније из Београда за Болоњу, Бари, Будимпешту, Краков, Љубљану, Праг, Сарајево, Скопље, Софију, Венецију, Беч, Загреб, Бањалуку, Букурешт, Подгорицу, Тирану, Ниш, Тиват, Салцбург, Дубровник, Солун, Сплит, Ријеку, Варну, Пулу, Задар и Охрид.
Авиони тог типа користе се и за реализацију летова са међународних аеродрома у Нишу и Краљеву.
"Ер Србија" из Краљева лети до Истанбула, Солуна и Тивта, а из Ниша до Београда, Љубљане и Атине.
Најновије појачање у флоти "Ер Србије" старo је девет година и располаже конфигурацијом од 72 комфорна и удобна седишта, истичу из компаније.
Опремљена је са два турбопроп мотора, дугачка је 27,17 метара и има распон крила од 27,05 метара.
Највећа брзина коју може достићи током крстарења износи око 500 километара на час, док је максимални долет са пуним капацитетом око 1.500 километара.
У боје и ознаке српске националне авио-компаније летелица је офарбана у Тулузу, а од 10. маја била је у процедури примопредаје и техничких контрола у Француској.
Коментари