понедељак, 05.10.2015, 15:26 -> 15:31
štampajЈанковић: Реклама за пшеницу омаловажава жене
Повереник за заштиту равноправности Бранкица Јанковић осуђује као крајње непримерену и увредљиву рекламу на билбордима по Војводини којом се пољопривредни производ на омаловажавајући начин доводи у везу са женама.
Канцеларија повереника саопштила је да је садржај у коме се жена своди на објекат, уз стереотип да је њена једина сврха да рађа, дубоко дискриминаторан, вређа достојанство жене и грубо подржава предрасуде о неравноправности жена, преноси Танјуг.
Промовисање таквих патријархалних модела према којима је за жену важно да је из добре породице, здрава, снажна и спремна да рађа, дубоко се коси са домаћим антидискриминационим прописима и законодавством.
Повереница Јанковић тражи од свих који обликују јавни живот у Србији, међу којима су и компаније и маркетиншке агенције, да поштују прописе и професионалне стандарде и да се уздрже од увредљивих, сексистичких и дискриминаторских садржаја, а да своју креативност изразе на примерен начин, поштујући достојанство жене.
Повереница на крају саопштења истиче да је поводом овог случаја поднета притужба и да ће се по њој поступати у законом прописаном року.
Спорна реклама показује девојку у пољу пшенице, са текстом "Тражим паора, из добре породице, здрава и снажна, спремна да рађа", док је реклама за сорте пшенице.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар