Читај ми!

"Ербасови" изазови за "Јат технику"

Први пут један потпуно нови авион "ербас" биће модификован у хангарима "Јат технике". Реч је о авиону руског превозника "Трансаеро" А-321-211 који је слетео после свог првог лета из Хамбурга у Београд где ће му домаћи стручњаци за неколико дана направити нову бизнис класу.

Модификациjа авиона значи и велико поверење не само власника већ и "Ербаса" који је Београд одредио као референтни центар за њихове авионе и први сервис летелице вредне преко 30 милиона евра.

Већ две године откако су добили специјални сертификат "Ербаса", механичари "Јат технике" поправљају авионе и на њима врше сложене ремонте кабине и мотора. Међутим, први пут да је један нов авион директно из фабрике дошао на модификацију у хале у Сурчину.

То је један од пет нових "ербаса 321-211" нове руске флоте компаније "Трансаеро". Инжењери, а и радници, постављају бизнис класу по највишим светским стандардима. Авиони 321 "Трансаера" летеће из Русије за Париз, Тел Авив и Лондон.

"Овај авион је стар десетак дана, тек је изашао из фабрике. За сада је обавио први пробни лет и технички прелет у Београд... Овим доласком муштерија нам је указала велико поверење, а дошао је ради захтеване кабинске модификације, односно реконфигурације кабине и инсталирања бизнис класе", каже шеф базног одржавања "Јат технике" Владимир Златановић.

"Трансаеро" је дугогодишњи клијент "Јат технике" која обавља базно одржавање њихових "боинга 737". У "Јат техници" кажу да посла има и да су хангари пуни, иако је август када сви обично иду на годишње одморе.

"Пословни резултати 'Јат технике' су одлични. У поређењу са прошлом годином, 'Јат техника' је до маја избацила 50 одсто авиона више. Очекујемо да ћемо до краја године да премашимо све оно што је 'Јат техника' имала до сада", каже в. д. директора "Јат технике" Мирослав Мусулин.

"Јат техника" планира да прошири своја тржишта како би клијенти долазили не само из Европе, већ и из Азије, где се у наредних 20 година очекује прави ваздухопловни бум.

Наруџбине авиона код "Боинга" и код "Ербаса" сваким даном расту. Предност Србије је стручност механичара – имамо хангаре за највеће ваздухоплове,  а налазимо се на укрштању ваздушних путева Европе и Азије.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 30. септембар 2024.
14° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи