уторак, 28.01.2025, 16:50 -> 15:38
О љубави и гађењу
Циљна група, девета епизода
Деведесете, на овим нашим просторима, крцате су најразличитијим догађајима. У рекламној индустрији највише се памти велика кампања, финансирана и прављена као права уметност, са жељом да се промовишу култура и културне вредности. Да ли је заиста лепше са културом?
Анализирамо и телевизијско време - како се сортира, сегментира, мери, наплаћује? Сецирамо га, да бисмо разумели како функциониште. Посебан акценат стављамо на људе који се баве рекламом, јер они су ти који уситњавају време, цепкају га, поједностављују, покушавају да комуницирају директно, у веома скученом простору - 30 секунди телевизијског времена је најмања могућа драмска форма на свету.
У емисији говоре Марк Френч, председавајући агенције Ugly Models, проф. др Миланка Тодић, историчарка уметности, Александар Келић, фотограф, Милена Тробозић Гарфилд, позоришна и филмска продуценткиња, Дејан Бојовић, оснивач и креативни директор New Strategy.
Аутор Борис Миљковић.
Коментари