РТС 1: Програмска шема - четвртак, 15. мај 2025

Траг: Кад је Ћира возио
Пруга узаног колосека Дубравица-Пожаревац-Петровац-Ладне воде, постојала је од 1912. до 1970. године. Била је међу најстаријим и најзначајнијим у тадашњој Србији.

Ово је Србија
Сваког радног дана - актуелне вести из свих крајева Србије. Дописници РТС-а доносе вам приче и репортаже о скривеним лепотама наше земље, животу, богатству различитости. Упознајемо вас са предностима живота у природи, подсећамо на догађаје које не смемо заборавити. Указујемо на успехе али и проблеме у привреди и пољопривреди, екологији и здравству, и на начине како их решити. Проверавамо колико су култура и спорт доступни у мањим срединама. Представљамо вам дивне, мале велике људе од којих сви можемо много да научимо.

Београдска хроника
Београдска хроника увек на страни грађана. Репортери на лицу места, актуелне теме, важни догађаји, ексклузивни гости.
На ваша питања одговарају они који имају праве одговоре. Репортаже о обичним људима, херојима наше свакодневице.
Радним данима на Првом програму од 17.40.
Водитељи емисије Слађана Томашевић и Ана Манојловић.

Слагалица, квиз
ТВ Слагалица је квиз са најдужом традицијом на Балкану и једна од најгледанијих телевизијских емисија у Србији.
Уз овај, најпопуларнији породични квиз, гледаоци навијајући за своје фаворите уједно проверавају и своје знање.
.jpg)
Песма Евровизије 2025, полуфинале 2, пренос
Након првог полуфинала 69. Евровизије које се одржало у швајцарском граду Базелу, гледаоци и слушаоци на Радио-телевизији Србије могу пратити директан пренос другог полуфинала у четвртак 15. маја у 21 час, када ће Србију представљати Стефан Здравковић Принц са песмом "Мила". Наступиће под редним бројем 15.

Културни дневник: Културни дневник
Први Трилерфест одржаће се од 16. до 18. маја у Дому омладине Београда. Трилерфест је мултимедијални фестивал посвећен трилеру и криминалистичком жанру и представља први такав догађај у региону. Тим поводом гост Културног дневника је уметнички директор и један од организатора фестивала Марко Поповић.
Коментари