Како се квари, а како поправља диференцијал

Када неко каже "диференцијал“, многи прво помисле на теренце и на вожњу ван асфалта. Међутим, права истина је да сваки аутомобил има диференцијал и без тог склопа тешко да бисмо возилима могли лако да управљамо.

Зато је екипа емисије САТ решила да једну емисију посвети овом склопу и разреши све недоумице. Чему служи, како ради, шта у њему може да се поквари, који кварови не могу да се отклоне и наравно, колика је цена поправке.

Актуелна тема којој су такође посветили минуте емисије јесте прича о исељењу музеја аутомобила и његовом гашењу. Шта ће бити са јединственим експонатима и да ли им има спаса или ће све отићи у заборав?

У рубрици "Представљамо“ тестирали су нови лексус "LBX“.

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је недељом у 00.45 ч на Првом програму.

 

 

САТ САТ

Autor:
Младен Алвировић

Сви који траже актуелну и, пре свега, корисну информацију из области саобраћаја, аутомобилизма и туризма већ пуних 30 година окупљени су око емисије САТ, емисије и за возаче и за пешаке. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње